REMEBER ME!


vart ingen uppdatering för mig igår kväll eftersom min dator krashat helt nu, men som tur ska jag till papi idag så där ska jag blogga för fullt!

igår kväll var jag och såg filmen remeber me, den handlade om en tjej och kille som kom från olika familjer men med ungeför samma livsbakgrund, tjejen hade sätt sin mamma dö och killen hade hittat sin bror som hade hängt sig.
tänker inte säga så mkt mer för jag tycker verkligen att ni bör se den filmen, slutet var typ de bästa i hela filmen!!hela salongen grät i slutet! (jimmie höll sig men inte jag) hehe så jag rekommenderar den verkligen!


at the moment sitter jag i data salen och gör massa uppgifter om moms, sjukt boring men vad ska man göra.

innan bion igår gick jag runt och köpte presenter, vart en ganska rolig present till verra. grattis i förskott hjärtat! 18 img! din big day är snart här!! :)fy fan vad jag är avis på dig kvinna!

aja dags att gå tillbaka till moms och redovisning, hörs senare! efter skolan ska jag fixa naglarna och färga håret!

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback