schleeeeten anji


hejsan hejsan,
igår var de fekkenation hemma hos verra, tyvärr var jag tvungen att dra ganska tidigt eftersom jag skulle möta upp Jimmie, efter att lite grejer hade hänt. men så klart löste jag och älsklingen de på ett smart sätt. så vi drog hem till mig och sov där och mös som vanligt (a) hahahha crazy night var de! :P

både jag och älsklingen var tvungna att gå upp as tidigt, han var tvungen att dra till jobbet och jag hem till pappa för att stanna kvar med barnen hemma för pappa och låtsas mamma skulle till skavsta och lämna av min farbor som var här över helgen.

men men... vi hörs lite senare nu ska jag hoppa in i duschen och sen mata lillebror! här kommer en bild på honom



/Anja



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback