shopping idag igen (a)


mötte upp brudarna i slussen, marre fick sin present som hon skulle öppna senare under middagen, men självklart öppnade hon den bara hon satte sig på bussen! hahha sötis!
jag natha anjos och verra drog till stan för att brudarna skulle köpa en present till marre och jag en ny bh, men självklart tog jag fel storlek, stog med en 70 D och en 75 D i handen och eftersom jag var inne med brudarna på H&M så snackade vi och jag vart helt förvirrad så jag tog fel bh och slångde kvittot. aja får byta storleken på den img eller i helgen. de vart iaf en knallrosa men lite fint spets på. matchar mina nya trosor jag köpte här om dagen från gina! eller ah ett par av de! efter att jag varit med brudarna var jag med jimmie ett tag och sedan bio med mandy, vi såg i love you philip morris. lite rolig film men helt fuckad! :D

nu sitter jag och snackar med tommie på msn, eller rättare ebuddy för mig, har ju mammas chefs dator och jag fick inte ladda ner något skit så jag får nöja mig med ebuddy :)


/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback