shopping på H&M


fick lite rå damp precis efter att jag pluggat klart , jag klickade in på H&M:s hemsida och beställde hem kläder för 965 kr typ. hehe frågan är nu vart jag ska få pengarna ifrån när jag ska ta ut paketet... ska ju köpa en ny skinnjacka img efter skolan! :D den är riktigt jävla snygg! men eftersom jag jobbar så är de bara på att hoppas att de går bra på jobbet och jag får stor fet jävla lön! hoppas att man tar hem bonusen som Tommie gör varje gång. iaf, de här köpte jag hem!

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Claudia

snyggt, älskar den där ringen!

2010-03-14 20:42:54
URL: http://claudiias.blogg.se/
mandy

fett fina saker baby :D

2010-03-14 20:53:58

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback