ska man berätta om snedstegen för sin partner?


gick precis in på aftonbladet och läste runt lite hittade en ganksa bra fråga och artikel där.

ska man berätta om snedstegen för sin partner är då frågan.

och personligen tycker jag både jag och nej. skulle jag vara personen som gjort något skulle jag självklart svarat nej, eftersom man vill ju inte komma fram med sanningen, man vill inte förstöra man vill inte mista sin kärlek. men där emot tycker jag isf att man skulle kunna tänk på det tidigare innan de hände, att de är 50% chans att din partner lämnar dig och så. skulle jag vara personen som skulle blivit "bedragen" så skulle jag vela höra det från min partners mun, för sanningen kommer alltid fram. Förr eller senare får han eller hon höra det och då tycker jag att det låter bättre om ens kille/tjej som gjort de erkänner själv. Liksom de framställer lite så att den ångrat sig och vill bara vara 100% ärlig och försöka lösa de.

vad tycker ni om detta? skulle ni sagt det till er partner, tycker ni att man borde säga?
kommentera!

på aftonbladet stod de att i nästan hälften av alla långa förhållanden förekommer otroheter. liksom vrf vara de? jag fattar inte hur folk som gör de tänker. liksom alla gör ett medvetet val och man kan inte skylla ifrån sig på dåligt sexliv, då ska man prata med sin partner. man kan inte skylla på alkohol, de betyder ju bara att du inte bör dricka de och att man innerst inne inte alls älskar sin andra halva.


/Anja Dymkowska



Kommentarer
Vindar

Enligt mig så är det lika bra att säga, eftersom säger du det inte visar det bara hur lite personen betyder för dig om du inte ens kan vara ärlig och berätta vad du gjort och ta konsekvenserna för dina handligar. Jag hade sagt omdelbart om det var något jag gjort, visst hade det varit svårt men det hade varit värre när någon glappkäft hade sagt det till henne, med tanke på att det alltid, varje gång kommer fram till slut.

2010-03-15 08:40:07
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback