sommartid


hoppas inte många andra gör de misstaget som jag gjorde imorse... jag vred klockan en h tillbaka så Jimmie kom en h sent till jobbet :( uppsi! hahah jätte förvirrad tjej. tycker de är fett synd om Jimmie jobbar i 10 h idag. skulle fan inte pallat, men jag har ifs massa saker att göra inför Polen resan så jag har ändå inte tid att vara med honom tyvärr. nus ka jag kila ner till tvättstugan, har 4 maskiner att sätta på, låta de torka och massa saker att stryka! :(om typ 2 hkommer amanda hit så jag ska utnyttja henne och passa på med lite hjälp hemma :D

dags att springa ner nu så jag inte missar min tid!
love

/Anja



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback