svar på kommentar till ... från Spånga


.. om svar på kommentar:
Nej är inte riktigt nöjd med svaret. Jag vet till 100% att du har sagt att du har haft sex med han. Men att du bara nämnt det för nån/några för att det inte ska komma ut till folk. Antar att du inte vågar erkänna det för att Jimmie inte vet om det och det accepterar jag. Men tycker ändå att du ska våga berätta, eftersom han var otrogen ett antal gånger förut

svar:
jag har inte en blekaste vem du är, och jag bryr mig inte heller eftersom om du skulle vara en nära person till mgi skulle du veta att detta inte stämmer. kanske inte bör skriva detta öppet, men Saman förlorade sin oskuld med
*****a typ slutet av september mitten av oktober. något sånt. jo tack jag vet vad min pojkvän gjort mot mig och han vet lika bra vad jag gjort mot honom och detta angår absolut inte någon annan än oss själva. har inget jag behöver berätta...

/Anja Dymkowska
30 Mars, 15:44


Kommentarer
Olivia

Gdy kiedykolwiek ktos Cie nie nawidzil to tylko dlatego ze chce byc taki jak ty ;)



ps, förlåt för stavningen men är inte så bra men ett mycket bra ordspråk.

2010-03-30 16:18:08
mandy

haha skön censur.. älskar dina bloggläsare btw så jävla cp allihop

2010-03-30 16:32:24
..

Okej aja, då vet du iaf att det finns ett rykte som går om det iaf. Och nej jag kommer inte från Spånga, men iaf från förortshållet.

2010-03-30 18:23:59
Unknown.se

Haha Saman förlorade oskulden med sin flickvän Nicole och är inte oskuld som han säger 24/7 :)

2010-03-30 19:01:40
Vindar

Glödhet stalker, varför så besatt?

Sluta bara svara honom så lägger dem av till slut.

2010-03-31 12:31:00
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback