trött som satan men taggad inför img!


så där ja, hemma från jobbet. och duktig som jag är har jag tappat pengar igen, men jag ska få låna en plånbok av Tommie som jag bara ska använda på jobbet. imorgon ska jag hem till Amanda och fixa hennes hår och sen ska jag jobba och efter de utgång. Natha nämnde något idag att kanske Verra ska ha något eller så drar vi på fest till Lidingö som Tommie skulle fixa in oss på. vi får se vart vi hamnar men ut ska jag iaf! :D
nu ska jag lägga mig i sängen med lite chips och dipp (a) och sätta på någon rulle och sen ringa min bästis mandyy!



godnatt på er people så hörs vi mer img!
/Anjiii bananjii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback