ett inlägg till min syster!


okey, jag håller typ helt serriöst på att dö. som de flesta vet så ligger min lilla systser på sjukhus, eller ah låg hon kom hem i förrigår natt. och självklart idag var allt tusen gånger bättre och hon gick tom till dagis i 3 h bara för att få vara med sina vänner ett tag och så. och bara vi kommer hem kräks hon upp allt hon fått i sig idag. då sätter jag mig i sängen med min plutt, läser en bok och ger henne lite kamomill te som är bra för magen och lite bröd med smör som är bindande. och bara hon fick i sig det kräktes hon. då gav jag upp och gav henne bara vatten med massa mineraler och en påse vätske ersättning, nepp de funkade inte heller och de kom upp tsm med blod! har aldrig sett en unge gråta så mycket för att hon är rädd att hon ska dö, jag skulle kunna offra mitt liv för henne. när jag hörde henne säga det där. sprängdes mitt hjärta, jag höll emot tårarna och sa att jag väntar på henne här hemma. vet inte vad jag ska ta mig till för att hjälpa henne. skulle det vara möjligt skulle jag bara vela ge över hela min själ till henne. min fina lillasyster som jag älskar sjukt mycket mår förjävligt och är sjukt rädd för att dö.

matilda jag älskar dig så enormt, du klarar det här! håll ut gumman!



Kommentarer
.

stackarn, vad är hon för sjuk?

2010-05-21 21:55:58

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback