Grüs got


hejsan...
dålig update men jag har jobbat som fan, pluggat som en idiot, varit med mina vänner och älsklingten så mkt som möjigt innan jag drog hit, dvs till Österrike. idag var det min lilla kusins komunion. så från och med idag från hon ta nattvarden. jag bor med mina kusiner och typ alla unga människor på hotellet.  pallade inte bo med massa barn och gamlingar här. så igår satt vi och krökade lite inne på vårt hotellrum, rökte,lockade håret och snackade minnen. alla är ju ungefär 5 år äldre än mig. men det är kul ändå :D nu har vi käkat frulle och varit i kyrkan på själva cermonin. snart ska vi käka lite tårta och sen dra in till stan på familje fotografering tror ja, eller så ska vi ha det imorgon. hänger faktiskt inte med så himla mycket. men men... tänkte även snacka nu med min pojkvän men han drog och gymma, med någon. inte en blekaste vem. men de är ju najs. vissa tänker på sin kärlek. vissa inte ;) känns inte bra. men vad ska man göra åt fakta man inte kan styra, det ör bara att ta skiten.

jag för stunden



/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback