ingen update sen torsdag natt


okey... känner att jag har massa att berätta fast jag inte har orken eller är på humör. men iaf, som ni vet fyllde min kompis Tommie 18 år i fredags. så vid drog ut på krogen och partade. najs var det tills stunden kom där man vart utslängd... eller ah man och man... ;) så jag och jimmie drog hem till mig och sussade. vi var väl hemma runt halv 3 men jag var helt slut verkligen hela kvällen. hade ju skrivit på bloggen att jag inte mådde så bra natten innan krogen så det vart ju självklart bara 3-4 h sömn. usch hata sånt. men iaf på lördagen gick jag upp ganska tidigt, tvättade och fixade frukost åt mig och min pojkvän. efter de drog vi till tommie för lite fika och så. klockan 3 var det dags för jobb för jimmie och jag rörde mig mot farsta för att möta upp min pappa, syskon och låtsas mamma för att kolla på kläder och fika. på kvällen kom de lite vänner över till oss för att spela kort och jag baka kanelbullar igår. de vart sjuuuukt goda ! :D så imorse drog jag till gymmet och sedan vart de lunch och lite shopping på stan medan jimmie jobbade. letade efter en fin klänning jag tänkte ha på släkt middagen i österrike på fredag men jag hittade ingen fin :( får nog leta efter en där :)

aja så har min helg sett ut... här kommer de blider från korgen!



Jonas & Tommie


jag och älskling


normala paret?


Jonte :) (födelsedags barn 2)


jag och Hankypanky <3


posers?


YEEEEAH


SKÅL FÖR TOMMIE!


FKB


SKÅL :D


FINA HANNA


BRORSORNA


AMANDA OCH TOMMIE


JIMMIE OCH AMANDA

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback