Lördaag


bad updates i know, har faktiskt något att skylla på. sen i torsdags natt har jag varit riktigt sjuk, som ni kanske vet vart matilda min lillasyster riktigt sjuk i österrike och smittade sen mamma och mej. så som ni kanske förstår mår jag inte så bra nu. igår kväll kräktes jag några gånger och då fick jag typ ut alla bakterier så nu bubblar det bara lite i magen och så är jag seg i kroppen. igår mötte jag upp amanda runt halv tre, vi drog till swedbank och satte in pengar där på mitt konto. och sedan en fika på coffeehouse där vi stötte på fridis med sitt ex. uhlala var det kanske ett nytt försök på g?? roligt att alla alltid ska träffas på ett fik och försöka igen ;)

nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mig och håret eftersom jag svettas så enormt mycket på nätterna nu när jag är sjuk! sen ska jag möta upp amanda runt fem och gå hem till hennes mamma för att ladda på nya låtar till min ipod. sen blir det kanske en fika eller något sådant. vi skulle ju egentligen gå på sex and the city men har inte orken att sitta i en kvav salong...


bilder från fikan igår, enjoy







/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback