stan


har precis kommit hem till min älskade man, vi drog in till stan runt elva för lite sommar shopping, självklart räckte inte pengarna till jimmies brillor :O:O hahah men de köper vi på fredag :D köpte iaf en klänning från zara, sjukt söt, man kan även ha den som tunika. en bikini på h&m och lunch till mig och pojken. och där var anji pank igen. la ifs undan 250 kr från min lön igår, ska även jobba img och då ska jag lägga undan lika mkt! om inte mer. minst 250 iaf... nu ska jag lägga mig i soffan brevid min andra halva och mysa med honom ;)

bjuder på en bild på oss från H&M idag. lägger självklart upp bilder på mina nya grejer sen också


jimmie langar en lady gaga och jag, hmmm. en doktor typ? :D hahah
vi har så jävla kul tsm! älskar dig muppis, du och jag Jimmie!

/Anja happy Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback