tankar


sitter och tänker på min "första" gång. ah vissa vet hur jag räknar vissa inte. och så tänker jag på andra brudars, en killes. asså de här går inte ihop för mig. jag fattar inte hur en kille kan tycka att de är positivt om en brud legat med många. läste det precis på nån tidnings löpsedel mamma gav mig. att 88% av killarna gillar när deras bruda har haft sex med mer än 30 st. hur fäscht är de liksom på en skala 1-10. -100000000000000000, är mitt svar. liksom kom igen, är det inte bättre att en tjej respekterar sig själv och inte gör sig själv till slampa. come on! killarna fick en fråga ställd också vrf, och då sa de, eftersom de är bra på sin grej. i princip de orden men olika formuleringar. asså jag blir så äcklad. blir så äcklad på hur vissa ligger runt, hur vissa gör för att förlora sin oskuld, jag fattar en engångsgrej fine. men asså... men hur kul är de att knulla en random kille/ brud man stämmer träff med, drar nånstans och knullar? blir så äcklad att jag inte klarar av de. euuuuw.att knulla personer som ser värre ut än stryk, har äckliga personligheter och skit bara för att få nått är också något jag aldrig skulle kunna göra. jag kan säga så här, möjligtvis för att jag kommer från en polsk familj, men jag har aldrig haft sex med någon jag inte haft kännslor för eller kännt sjukt jävla bra! och då har de varit nått mellan oss liksom. fine en kille hade jag ifs bara sex med en gång och honom kände jag knappt och vi hade setts 2 veckor förr förra sommaren och 2 veckor den här. fine då var de liksom alkoholen som gjorde min sexlust större eller nått fan vet ja. men att tycka att de är positivt att din partner stoppat in kuken i över 30 brudar, eller din brud fått 30 andra kukar i sig är ju fan inte najs.


nu har jag skrivit av mig och mina åsikter, vad tycker ni om detta. killar och tjejer kommentera!



Kommentarer
maggan

inte för att jag legat med 30 pers, men jag har antagligen legat med fler än dig och du resonerar helt fel. Jag ligger på 2 siffrigt och min anledning är för att jag blev sexuellt aktiv när jag var 13 år och sen dess haft en del förhållanden som tyvärr varit korta. Jag har haft 1 engångsligg och 3 KK. Är jag en slampa?



TÄNKT EFTER innan du börjar skriva ut sånt där offentligen, innan du ens börjar tänka så, för många har haft FLERA år än dig på nacken i det sexuellt aktiva livet, och bara för att just DU haft sex med väldigt få betyder inte att andra är äckliga för det. Ditt val att ligga med Bastian var väl ganska så engångs grej? och ni hade inte ens fullt sex vad jag vet, men ändå ville du. lika slampigt det som att ligga med 10 st engångsligg om man är en normal resonerare

2010-05-17 23:36:30
URL: http://stepien.blogg.se/
Vindar

Sry men det låter ju bara dumt. Vissa har väl varit personer och blivit annorlunda?

Jag menar bara för en brud har haft sex med många så betyder det inte att hon blivit en slampa för det?

Och jag skulle inte uppskatta att någon hade kallat mig för typ manshora bara för jag haft ett förflutet. Folk ändras..

Håller dock med på en punkt, jag tycker inte alls om att tjejer har haft sex med många. Vill ehlst ha dem oskyldiga och fina men det gör dem inte slampor iaf. Alla har iallafall rätt att tycka som dem vill :)

2010-05-18 03:09:53
URL: http://blackanboys.blogg.se/
Veronika

pump that pussy , yeaaaah !

haha. alla har sin åsikt o det är olika från person till person vissa knullar andra inte, PUSs

2010-05-18 15:32:22
URL: http://klopotowski,blogg,se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback