tjenare bloggen


igår gick det ganska bra för mig på jobbet. fick ca 500 kr i lön :) sitter ju inte så himla fel ;) idag ska jag iväg med jimmie till stan och köpa solglasögon till min älskade och sen ska jag själv köpa en bikini och så vill jag typ hitta någon fin somring kofta. hellst vit! :) men vi får se, ska kolla om min mamma har laddat batterierna på kameran för då tar jag självklart med mig den! :) haha

igår drog jag till kristineberg ett tag med mina brudar efter jobbet, grabbarna var redan där, jimmie, viktor och sen kom marcus. så de var trevligt men jag var sjukt otaggad.

aja vi hörs sen, ska nämligen till tandis med jimmie och sen till ungdomsmottagningen och få mer piller! fan sjukt att jag tagit piller i 1 och ett halvt år. tiden går fort!

see you



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback