torsdag


hejsan, är hemma hos jimmie. nu fick reda på att jag ligger på MVG i engelska idag. as najs. ah som ni såg igår har jimmie fullt upp nu med lägenheten, så vi umgås inte mycket alls och ah han är ju ganska stressad och så. kul att gubben min ska bli stor nu och flytta till en egen lya. själv ska jag och verra leta för fullt i stan. lägger upp lite bilder från picnicken i måndags.

ikväll ska jag och verra jobba, sen ska jag hem och hjälpa mamma flytta möbler. vi ska bygga om mellan köket och vardagsrummet nu. så de blir kaos där hemma också. så jag ska antagligen bo hos verra nu i 4 dagar eller kanske jimmie vi får se vart man hamnar.

love











/Anja Dymkowska


Kommentarer
Johanna :)

vad jobbar du med? :)

2010-05-28 17:12:41

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback