SHOPPING


Idag har jag spenderat min dag på stan med min vän Sofia, har köpt julklappar till mina småsyskon, vart 3 bilar till min lillebror ena syrran får Askungen med tillbehör andra syrran får Snövit med tillbehhör. Vilken underbar stora syster de har, synd att jag inte har något äldre syskon och fick så mycket fina presenter. Tänkte fan på en sak idag när jag var på stan idag. När jag var liten så fanns det inte så spexade och fina leksaker, vi hade typ allt i trä när vi var bebisar, Brio var de som gällde. Helt sjukt hur allt har utvecklats och allt kostade fan inte så mycket heller. 200 kr för en prinsessa och sen 100 för tillbehör typ. De är sjukt men jag hade såklart tur och så var det såkallat "pang pris" på BR när jag var där idag! Vart även lite grejer till mig själv! :) En sak har mina föräldrar lärt mig man ska aldrig snåla på sig själv, hahha jag tog de nog lite årt på orden när de sa det till mig! (a) Men men, jag kan inte ro för mig shopping beroende, jag säljer ju även mycket kläder jag bara använt en gång eller inte ens använt vissa ibland. Jag mötte upp älskade Jimmie efter hans jobb och åkte till Kungshallarna för att äta, vart inte mätt! Jag är ett matvrak men nej de handlade inte om de att jag fick i mig allt, deras portioner är ju gigantiska, jag fick knappt i mig något. Varje gång jag är där ska jag börja bråka med någon som jobbar där, ville inte göra det denna gång så jag sket i det att de serverat mig helt fel mat! Känns som om Gud inte vill att jag ska äta där! :D haha Vi drog sedan till Clas Ohlson och köpte en ljusstake,julstjärna,inslagningspapper och små saker vi behövde!

aja här kommer det lite bilder på saker jag köpt idag!


presenterna till barnen


fina ljusstaken och julkulorna


Julstjärna


underkläder utan kläder över


Linne

skinn/tyg byxor

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback