18 års firande!


18 ÅRS MIDDAG MED JIMMIE PÅ BAUER PÅ SÖDER






en varsin sådan tallrik fick vi, lite för mkt mat för en anji men det var hur gott som hellst.









MIDDAG OCH FEST HEMMA HOS MIG I LOKALEN!


the family


mamma


morfar+ kusinerna


Jimmie och min kusin Lukas


bilder när jag var liten


bara för att alla var så berädda


mamma,pappa,Matilda,jag, Jimmie och Luki


jag och pappa


välkomsskål!


farmor,jag och farfar


gudmor(faster), jag , hennes dotter och man


gudmor och jag



Nathalie, jag,pappa,Philip och låtsas mamma Magdalena


mosters man, jag, moster, Lukas och Dominika



mormor,jag och morfar


Time to party






SKÅL


NAM NAM


ja må hon leva! :D


mamma


jag och mamma


Alla gillar Jimmie?!


jätte söt


Anton håller tal


jag och farmor


SUPA SUPA SUPA


mamma sjunger


fulla?! mhm!


mamma


grupp bild


mosters man och fasters man. homies?! :)


prestent öppning


mina grand parents och jag


OMG


jag och alla barn


jag och mina syskon


jag och moster


hhahha va?


vad fan hände?


jag och min älskade


jag älskar dig


waka waka


min tårta, nej inte en sådan jag ville ha! :(


morfar

*
happy Anji


trötta?


full tjej vill ha tårta


nu är det fest


hahahaha


tar ännu mer skumpa


jag och Jimmie


klarade alla ljusen på en gång! :D



/Anja Dymkowska



Kommentarer
Cissi

Vad fin du är Anja! Skit snygg klänning <3

2010-10-06 16:38:01
URL: http://finest.se/cecilialindberg

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback