måndag


igår hade jag verkligen en underbar dag. denna spenderades med Natha och Verra och Gustaf. vi hade verkligen en sjukt mysig söndag. har inte varit med min vänner på jätte länge, bara jag och de och jag märkte verkligen igår hur mycket jag saknat det. höra verra säga till mig" men anja lägg av nu!" natha sitta där och skratta hela tiden och ba"ah men jag fattar inte, hahahaha" och söta gustaf som är så gullig mot oss. :D jag möte upp jimmie efter hans jobb och så åkte vi hem.


idag var det väckning 6. inte KULT! var i skolan till 8, hatar att åka själv på mornarna så jag ahde tur att Jimmie började jobbet klockan 8 då fick jag sällskap till Abrahamsberg och Hanna i min klass sov hos sin kille som bor i närheten av mig och Jimmie så hon hoppade på tuben stationen innan Jimmie skulle av. soft fick sällskap för en gångsskull hela vägen till plugget!


nä nu ska jag diska, sedan åka och hämta en ny bäddsoffa hem till mig och jimmie! NY SÄNG WIIIHOOO!

här har ni bilder på vår nya säng/soffa
den kommer från IKEA (beddinge Lövås, 3000 kr)





/ANJA DYMKOWSKA


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback