shoppa shoppa shoppa


idag efter skolan drog jag till posten med min man och plockade ut ett paket, min poncho och nya halsduk hade kommit, vart sushi till lunch såklart också. efter de drog jag och Jimmie till det nya köpcentret bromma blocks, riktigt najs, där delade han ut massa CV:n. håller tummarna för min älskade så han får ett nytt jobb med bättre lön och för mindre slit.
vi köpte nya kuddar på hemtex idag till våra nya örngott, vi har städat hemma, tvättat lakan och handukar. handlat mat mm. nu är det ju dags att flytta in här på riktigt. img har jag ingen MT lektion så jag börjar 10 mycket skönt och slutar halv2. där av soverj ag här idag hos min skatt. :)


nu ska jag kolla till potatisen som jag kockar för att göra purré,och firre till de. Jimmie får de till lunch img och jag till middag när jag kommer sitta här och packa upp massa kläder och så.



see u


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback