Tisdag


Vart ingen skola för min del idag, kul men ändå ej. Är helt seg i kroppen och äter som ett djur, vete fan vad som hänt med mig. Men i vilket fall som helst ska jag och Jimmie åka hem till min mamma och hämta lite solskyddafaktorer och skit, vi ska ju till Egypten torsdag morgon! LÄNGTAR! ;D Ikväll ska jag sätta mig och göra klart min projekt plan och en hälsoanalys som jag har i Mental träning kvar att göra. Sedan är jag klar med allt plugg. Jippie, semester som gäller. Fan vad jag kommer vara brun och fan vad vissa av er som läser detta är säkert sjukt avundsjuka och det gör mig ännu mer taggad på att åka! :)

nu ska jag bädda sängen och duscha, slänga på mig lite kläder och röra mig mot stan. Allt är nästan färdigpackat nu, bara små grejer som ska med! :) tummen upp



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback