14 fucking dagar kvar! :D



jag och patti

rubriken har egentligen inget med det jag tänkte skriva att göra. men jag kom precis påatt det är exakt 2 veckor kvar tills jag är 18! och det känns så sjukt jävla bra! :D
men det jag tänkte skriva att imorgon har jag en grymt full smockad dag. på morgonen tvättstuga, skola. lunch, träffa sofia en snabbis, fika med brudarna, komma och hem och äta middag med gästerna, träna med patti, sola, skriva 2 arbeten, iaf ett och börja på det andra, göra auktioner och plugga lite spanska till provet nästa vecka, SOVA!

ganska jobbig dag som väntar så nu ska jag faktiskt bumps i säng och inte pratat i telefon eller något. bara sätta på en rulle och sova. om ni undrar så kan jag verkligen inte somna utan några små bakgrunds ljud, där av alla filmer jag sätter på innan jag ska sova!

dags för mig att sova. hoppas ni får en god natt mina änglar så hörs vi imorgon!
ska nog ta med mig kameran så ni får lite bilder :)

/Anja Dymkowska



Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hehe kikade in men fanns inget jag ville ha, eller ev adidaströjan men vad är de för storlek?

2010-09-17 02:30:41
URL: http://vadfanskajagheta.se
THESS ..

TÄVLA OM ATT BLI "DAGENS BLOGG" HOS MIG!

TÄVLA OM ATT BLI "DAGENS BLOGG" HOS MIG!

TÄVLA OM ATT BLI "DAGENS BLOGG" HOS MIG!

TÄVLA OM ATT BLI "DAGENS BLOGG" HOS MIG!

TÄVLA OM ATT BLI "DAGENS BLOGG" HOS MIG!

TÄVLA OM ATT BLI "DAGENS BLOGG" HOS MIG!

TÄVLA OM ATT BLI "DAGENS BLOGG" HOS MIG!

TÄVLA OM ATT BLI "DAGENS BLOGG" HOS MIG!

TÄVLA OM ATT BLI "DAGENS BLOGG" HOS MIG!

TÄVLA OM ATT BLI "DAGENS BLOGG" HOS MIG!

TÄVLA OM ATT BLI "DAGENS BLOGG" HOS MIG!

TÄVLA OM ATT BLI "DAGENS BLOGG" HOS MIG!



2010-09-17 02:47:35
URL: http://thessbeauty.blogg.se/
Klara Hovstadius

SV: Tack:)

2010-09-17 08:12:56
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback