jag vill inte längre.


okey det var inte alls en bra dag, nej jag drog inte till gymmet, jag satte mig däremot på min säng och bara grät ut. det är så många saker som sårar mig nu för tiden, jag vill ha ork till att lösa allt fast jag inte är orksaken till allt som tar kål på mig. dagarna bara går och går och jag känner mig tom. tommare än någonsin tidigare. jag hatar att vara så kall, jag hatar att jag inte kan visa kärlek, jag hatar att vara svag. aja dags att sminka sig och klistra på fejk leendet och bara samla ihop sig lite och dra till plugget, gå igenom samma jävla skit varje dag och sen bara gråta ut igen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback