måndag= avklarad




måndagen börjar rulla mot sitt slut och jag har pluggat ihjäl mig själv idag. massa arbeten påbörjade, nästan klara, idrotten är klar ikväll. labbrapporten ska vara klar nästa vecka men mitt mål är söndag. engelska speech och skriv uppgift klara på fredag! tummen upp för nai om jag klarar det, då har jag knappt några läxor nästa vecka. spnaksan tills imorgon har jag också pluggat på. har lärt mig hur man frågar, hur man svarar hur man skriver vissa saker. mycket simpelt. bra att man hängde med i maria elementar på spanskan, man försökte men fick ig. jag försöker inte på gymnasiet jag har MVG! yeeey! :)

atm sitter jag och pratar lite med amanda på msn, hon skickar massa gubbar till mig då jag ahr en ny dator. ny installerat msn, massa nya program! fan. jag LIKE:ar grovt!


imorgon kommer jag upp med en outfit får man hoppas. tycker min blogg bötrjar bli lite tråkig. dags att involvera min läsare lite och så får de skriva vad de tycker! självklart vill jag att du skriver din åsikt du med! :)


/Anja Dymkowska



Kommentarer
Tommie

cp cool bild!

2010-09-15 00:35:02

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback