svar på kommentar till Elin


elin om dags för lite avkoppling:

vet dina föräldrar om att du röker och isåfall vad säger dom om det och hur reagerade dom när dom fick reda på det?

svar: ja mina föräldrar vet att jag röker, de kom på mig i 8:an. eller rättare sagt en lärare som hade sett mig och ringde hem. surt! de var ju väldigt upprörda särskilt att de fick reda på de av en lärare, och att jag gjort de på skoltid gjorde ju inte saken så mycket bättre. men båda mina föäldrar vet att jag röker men jag gör det aldrig iför de, tror itne de kommer ändras så mycket nu heller bara för att jag fyller 18. personligen tycker jag det handlar om respekt.

hoppas du är nöjd med svaret!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback