svar på kommentar till Emilia





emilia
om 18-års klänning:

hur ska du fira?

svar: på fredagen den 1oktober då jag fyller 18, ska jag antagligen spendera med min man(Jimmie), antar att det blir någon middag, förkrök någonstans och sedan ut på krogen med alla vänner. anatar att vissa inte kommer vara sugna på att följa med men de får följa med ut på lördagen. Då ska jag ha middag med alla släktingar från pappas sida och hans familj+ vänner, alla släktingar från mammas sida och mammas familj + vänner och alla mina närmaste vänner. (skickar ut inbjudan till er om max 2 veckor ;) ) så vi blir ca 10 b-rudar och 3 grabbar då min storebror kommer från polen också! kommer bli riktigt jävla drag och efter det är det själklvart krogen som gäller! :)

jag längtar verkligen till den 1! då är det jag och jimmie i en egen lägenhet på riktigt!

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback