Tisdag- skola


Gick precis upp, mina ägg håller på att koka och vattnet till mitt gröna te lika så. Jag längtar tills jag får pengar, ska tta mig till H&M och Gina och köpa lite shorts. Får ju tyvärr inte plats i gamla med mitt ass. Är verkligen så himla ledsen över min kropp. Jag kommer aldrig i livet kunna ligga med massa vänner i bara bikini utan att skämmas över hur jag ser ut. Jag tränar och äter sunt men ändå går det ut för. Varför?  Jag ska även till läkaren nu på torsdag och kolla upp sköldskjörteln. Hoppas jag får piller snart för den och bara rasar i vikt!!!

Nej nu ska jag inte börja dagen med ett deppigt inlägg, vi hörs senare från skolan! :)


Så här såg jag ut i Maj 2009. Detta är typ mitt mål. Var i för sig underviktig här, vägde ungefär 54. Men om jag väger 60, vilket är 13 kg mindre än vad jag väger nu är jag sjuukt nöjd!


/Anja Dymkowska


Kommentarer
Anonym

Sluta fusk ät och supa + hårdare träning så ska du se att de fungerar :)

2011-04-26 12:17:05
sonja

hur kommer det sig att du gick upp så mycket i vikt, så snabbt?

Var det något traumatiskt som hände?

20 kilo är ju mycket!



men om det är nåt som har hänt, man har mått dåligt eller helt enkelt bara skitit i att röra sig, så är ju 13 kilo relativt lätt fixat!

2011-04-26 16:17:15
URL: http://hejsonja.se
Josse

Tycker du har fin kropp nu också!

2011-04-28 18:27:55

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback