Haninge


Hejsan korvisar, snart ska jag och kanske Jimmie åka till Haninge för at häsa på pappa. Ska nog jobba lite där också, behöver ju pengar.... Igår var vi ute och partade, dock åkte vi hem ganska tidigt. Alla klubbar ville ta inträde eftersom det var pride och de hade mycket tryck. Så det tackade jag nej till, har fan inte betalat inträde sen jag fyllde 18. Det lönar sig med kontakter ibland! haha :) Här har ni lite bilder från gårdages utgång, jag slänger iväg ett inlägg i Haninge också. Don´t worry! CIAO

















/Anja Dymkowska


Kommentarer
Anna L

Haha å andra sidan hänger du ju bara på Sthlms trashställen, vem kommer inte in på Magenta och Entourage gratis?

2011-08-07 14:13:58

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback