Jag har syndat, Gud hata mig inte för det!


Fy fan, mår dåligt, har syndat ganska grovt idag! Singoalla kakor och choklad är min värsta fiende, faaaaaaan! Jävla Alex som bad Marre köpa kakor! Blööö. Det räckte för mig att käka pasta till middag liksom, det var redan på gränsen att jag avstod från maten. Men nej jag skulle trycka i mig kakor också. Aja jag är helt slut efter idag. Jag och Marre har shoppat, bokat hotel i 30 min, hahaha har aldrig skrattat så mycket Marre satt och pratade genom 2 telefoner och honn försökte boka hotell i 30 minuter sedan visade det sig att det inte gick. Vart ett gym pass också, brände 100 kcal på cyckel, sedan 50 på crossen sedan körde jag mage. Känner att jag kommer ha ont imorgon. Sedan vart det häng hos Marre och Alex, fan vad nice att de bor nära mig! Ska fan överraska Marre imorgon bitti och ta mig en PW till Marre och sedan gå på en PW med henne. Aja vi får se, en PW med Marre ska jag i alla fall ta och en trip till IKEA! Bilder från utgången igår får ni imorgon, just nu är jag helt slut! Har även dansat runt med hörlurar i öronen här hemma i 40 minuter.






/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback