Svar på kommentar till Anna L


Anna L  (Anna L) om Haninge:
Haha å andra sidan hänger du ju bara på Sthlms trashställen, vem kommer inte in på Magenta och Entourage gratis?
IP: 2.64.4.195

Svar:
Hej Anna. Självklart kan du tycka att jag hänger på Stockholms "trashställen" men det angår väl inte dig vart jag hänger? Många betalar på Magenta, många betalar även på Entan, Rose, Collage, Hells, Amba, Aveny, Nype,Pure och nerlagda Gaudi. Men sen jag fyllde 18 har jag betalat inträde 2 gånger. En gång Collage och en gång Amba. Kommer du in gratis på alla dessa "trashställen" vilken tid du vill, när du vill och med hur många du vill?

Hoppas du vart nöjd med svaret!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback