Hej då storstan- hej Haninge


Nu drar jag, har packat ihop lite saker lite snabbt oc nu rymmer jag från storstaden. Jag orkar inte vara kvar här bland allt drama, snart kommer pappa och hämtar mig. Är så lyckligt lottad när det gäller vänner, pojkvän och familj men ändå vill man bara gå upp i rök och försvinna. Jag har lätt för att smita från problem, jag gillar inte att ta tag i saker som känns jobbiga. Inte ens en gnutta jobbiga. Jag rymmer, rymmer ut till mitt gamla flickrum, rymmer till familj och kärlek. Rymmer till pappas fina bilar, rymmer till en stoooor kyl fylld med masssssa käk, rymmer till ett mysigt bubbelbad, rymmer till barnens skrik, rymmer till tysnaden när man sitter på verandan mitt i natten och tar en cigg, rymmer till den firska luften. Hej då storstan- hej Haninge!

En bild på vår baksida på sommaren.



/Anja Dymkowska


Kommentarer
Claudia

vinnaren av julens blogg är nu utsedd så kika in och se om det var just du som vann! :)



skulle du förresten vara intresserad av att tävla om att bli nyårsbloggen hos mig? :)

2011-12-22 21:12:30
URL: http://claudiias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback