SVAR PÅ KOMMENTAR OM MIN FUCKING OPERATION


Till alla människor som frågar dag in dag ut om min operation så har jag reddan uttalat mig en gång. Jag ska på konsultation den 9 december och innan det tänker jag inte säga vad jag ska göra. Jag ska i alla fall operera mig inom kort. Thats it. Det jag tidigare skrivit kan ni läsa här! Känns faktiskt ganska jobbigt att folk inte fattar att jag inte vill prata om detta, nu på fredag kommer det bli säkert om jag ska operera mig. Vill inte prata om något och sen blir det ej av.

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Amanda.

Ifall du inte vill att folk ska fråga om din operation så behöver du inte blogga om det, svårare än så är det inte.

2011-12-05 20:42:42

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback