Whoever said money can't buy happiness simply didn't know where to go shopping.




Min fina vän Bilal (Billz) är i NYC just nu och festar gärnet. Snackade med honom runt 5 imorse då var klockan runt 23 där och han var på väg ut till pacha med sina kusiner. Förstår ni vilket jävla drag det måste vara ute på krogarna i NYC! Damn asså. Nästa år när jag fyller 20 måste jag fira ny år i NYC. Har inget val. I alla fall, bad honom shoppa lite åt mig. Men ångrade mig fort, på min lista stog det.

* Coola converse
* Underkläder från Victoria Secret
* Mjukis dress från märket Pink by Victoria Secret
* Body splash från Victoria Secret
* Mjukis dress från Juicy Couture
* Smycken från Juicy Couture
* Nya UGG´s
* Jeans från Abercrombie and Fitch


Inte kan jag vara så fittig och be en kille gå och köpa alla dessa saker på sin semester, plus att det är nog lite pinsamt för en kille och gå och köpa bh:ar och trosor. Haha, anyway, rensade listan och bad Bilal köpa ett par coola converse till mig. Längtar tills mina bebisar kommer hem. Vill redan ha de på fötterna. Så 2 saker spikade, bio med Bilal den 3 januari (tisdags tradition as some of you already know) samt nya converse på fötterna. Längtar!

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Anonym

21 års gräns i NYC på alla ställen om jag inte sett helt gaaalet :)

2011-12-30 10:28:54

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback