Måndag


God morgon my friends!
Hur är det med er idag? Jag är redan i skolan trots jag inte börjar för ens om en timme, men duktig som jag är hade jag tänkt mig att sitta här i en timme och plugga ett tag innan jag börjar. Skall skriva på ett arbete jag inte är helt klar med, ska försöka skicka in det ikväll. Är så himla trött just nu... Vart bara 3 timamr sömn för mig och min man idag, sitter och smuttar på en monster just nu måste få i mig lite koffein känner jag för annars kommer jag tuppa av på någon lektion idag. Dock dricker jag ju inte kaffe, klarar inte av den beska smaken, usch så äckligt så för mig blir det bara monster eller burn, får lite små hjätklappningar av redbull så inget sådant för min del! Nu skall jag skriva vidare på mitt arbete, tänkte bara säga god morgon och önska er en bra dag! :)



/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback