Tisdag


Efter några lektioner i skolan och samtal med lärare så drog jag till stan och köpte ett par skor, seadn mötte jag upp Alexandra och vi drog till fresco och tog en fika, hon tog en sallad och jag smällde i mig en där morotskakan jag ej bör ha rört! Men men, ska strax sätta på min träningsskiva och dansa loss i 45 minuter! :D Efter shopping och fika drog jag till Brommahallarna där jag och Amanda skulle ha lektion.Vart dock ej så lyckat så nu är jag hemma och jag har precis smällt i mig lite korvstroganoff med ris och sallad. Bjuder på en bild på Alex som jag tog idag, jag är fan förbjuden att visas idag!!! Skorna lägger jag upp senare.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback