Mitt 2010


Januari
Efter 10 års bitande på naglarna slutade jag upp med det. Jag började även träna och jag skötte skolan perfekt.
Festade för det mesta med tjejerna och det var hur kul som hellst. Firade även mammas 42 års födelsedag!


Februari
Jag och Jimmie närmade oss mer och mer vår ett års dag och vi firade varje månad stort!
Jag var på någon fest på Söder med Sara + tjejerna. Självklart var det lika kul som vanligt.
Jag skrev även öppet här på bloggen om mina ätstörningar och problem.
Firade alla hjärtansdag med min älskling på ett normalt sätt detta år!







Mars
Ny förlovad, ett år hade reda gått med min kärlek!
Firade Verras och Marres 18års dagar! Mina två små systrar fyllde år, 5&4.
Verro hade även fest när hennes mami var i Polskiland.
Jag besökte även Hässelby Gymasium där min och Amandas vän Saman går!













April
Jag åkte iväg med familjen till Polen äver påsk och när jag kom hem firade vi Jimmies 19 års dag på Michelangelo i Gamla Stan.
Duktig som jag var skaffade jag mig ett gymkort med Tommie på Power Club, vi spenderade mycket tid tillsammans under denna period, lucher, gym, jobb och fritid, här var vi som närmast.



















Maj

Amanda hade fest på Valborg som spårade ut totalt!
Åkte till Österrike över 3 dagar över kristihimmelfärd för att vara med under min kusins komunion.
Vi hängde även mycket i Krillan och grillade för fullt där, ja fick smeknamnet pyroman.
Tommie, en av mina bästa killkompisar fyllde 18 och de firades för fullt på krogen







































Juni
2:an vart avslutad och Amanda fyllde 18.
Var mycket i Haninge och grillade för fullt med familjen. Jag och Jimmie åkte till Hälsingland över midsommar.
Jag var på fest med mamma i stadshuset



















Juli
Jag och Marre umgicks mycket i orten. Angelina fyllde 18 år och jag och Jimmie åkte till Polen. Jimmie tattuerade sig där.
Jag klippte även av 30 cm av mitt hår. ÅNGEST
Vi änge fortfarand emycket i Krillan och Rålis, jag och baby hade gjort en mysig picknick någon kväll. Jag Jimmie och Amanda gick på grönan.
















































Augusti
Började skolan igen, sista året i gymnsiet.
Hängde ganska mycket med Verra och Patti. Sofia och jag vart vänner och vi +Jimmie och Amanda gikc på Kato konserten. Var även på många fester hemma hos Jenni och Lotta i Riddersvik.
Var på Kenzas, Natachas och Bobbys bloggmiddag och fick jätte fina goodie bags.





































September
Jag var med om ganska många plåtnningar denna månad.
Firade min kompis Frida ute i Sollentuna.
Festade som fan på Nypan.
Spex fotot var avklarat och det vanliga lika så.
Jag började förbereda mig till mi 18års dag.

































Oktober
Jag fyllde 18, Jimmie bjöd mig på middag  och det ända jag gjorde efter var att festa festa festa. I slutet av månaden drog jag och Jimmie till Egypten.
Jag lärde min lillasyster att äta sushi och med pinnar!
Flyttade ihop med älsklingen helt nu.





































































November
Vi kom hem från Egypten och jag vart svårt magsjuk, kunde inte röra på mig utan att jag trodde jag skulle dö av smärta i mage. Visade sig vara en stark bakterie som utvecklades på vägenn hem från Egypten. Vart några utgångar med hela gänget men inte mycket alls. Försökte bli frisk helt enkelt eller bara vara med mina vänner. I slutet av månadge började jag jobab för Lion Bar. Natha fyllde 18 år och de firades också!













































December
Skolan avslutades och betygen sätts när som, lovet kom och det behövde jag verkligen. Julen firades med Jimmies släkt och nu under dagarna har jag bara unnat mig med shopping, sushi och även jobbat lite då och då.
Så har mitt år sett ut.












Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback