Om fredagen


Hela dagen spenderades i stort sätt med Helena i skolan, så jävla kult! :D hon är verklige en jätte söt tjej :) Efter skolan tog vi en prommenad mot odenplan för att hon skulle sola och sjäkvklart gjorde jag fisen sällskap, sedan rörde vi oss hemmåt tsm. Jag mötte upp Johanna en snabbis och fixade mig sedan för en spårad utgång som failade. Men här bjuder jag på lite bilder från Lion.
glöm inte att jag jobbar där idag och vi har redbull tema hela helgen så redbull jäger och redbull vodka är super billiga hos oss i helgen! SEE U










Kommentarer
meliie

Dags för "mini-frågestund" inget är för dumt att fråga, så lets bring it ;D

2011-01-22 16:21:48
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback