SPE08e




Jag talar ut!


Jag har fått nog av allt skit som sägs om mig i klassen, jag har fått nog av allt narr ni gjort av mig, jag har fått nog att bli utfryst vad det än handlar om, ex. flaket. Om ni hatar mig så jävla mycket fine, jag behöver inte åka med, men varför får inte mina vänner i klassen åka med, är det bara för att de umgås med mig? bara för att de är sig själva och inte leker så mycket som ex, lilla midget vi har i vår klass, som vissa flickor," omg jag hängde på LARRAN idag och fick fett me status och kuk i röven för de." Alla ni tror att ni är så jävla mycket bättre än mig, att ni kan trycka ner mig hur ni vill och stampa på mig som om jag vore smuts, men det stämmer ej. Varför ni gör narr av mig är det gäller Lion bar är för att ni inte har något bättre att komma med, ni är bara avis att jag cashar in lättförtjänta pengar, får liksom pengar för att skicka ut litet event och mejl på facebook och för att sitta och föra med mina vänner! Jag är trött på allt skit snack som sker i klassen, och all omogenhet och alla äckliga kommentarer man får höra hela tiden! Man skall kunna känna att det är en ny dag och nu ska jag till skolan för att lära mig något och de ska bli kul och sitta där. Men är det ens någon som känner så om våran klass? om ja, tala ut! Jag har aldrig känt så och kommer aldrig att göra det. Om folk undrar varför jag har varit borta så mycket från skolan så kan ni tacka er själva ganska mycket, ni har gjort så att jag inte har lust att ställa min fot i det där klassrummet igen, men nästa gång jag gör de kommer jag göra det med huvudet högt, då jag vet att jag är så jävla mycket bättre än er. Och jag kan lova er att jag är inte den enda som känner att den här klassen är fuckad, jag är inte den enda som tycker det, dock den enda som vågar stå emot!



Kommentarer
Amanda

Handen på hjärtat!

Det finns så himla många idioter överallt. och dem kommer vi tyvärr inte att komma ifrån. Den ena idioten leder till den andra. Men det är en sak vi ska göra mer på det klara nu och det är att dessa människor, dem är låga personer! Och dem kommer heller inte att komma lägre än deras egen näsa sträcker sig. Och grejen är den, att dessa människor kommer inte att klara sig i livet, så länge dem inte kommer i underfund med sig själva och kanske lägger ner "att vara falsk" Ja, anja du är bättre än dem i din klass. Så slösa inte tid på nollor?!

2011-01-24 13:18:48
URL: http://Nattstad.se/Amandae
Jenna

Jag håller med dig Anja.

Vi är mycket bättre än de andra i klassen.

De är idioter, bara att acceptera.

Men jag håller med dig helt och fullt.

Pissklass är vad det är.

2011-01-24 19:10:44
URL: http://jennalicious.webblogg.se/
Anonym

Kill them with kindness gumman! och en sak som är ganska orginellt people hates what they cant have or what they cant be! Vänd det till något positivt, och stå på dig! Massor av pussar / beccis

2011-01-29 17:58:28
URL: http://gamblers.tk

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback