Home


Fick bli en akut runda för min del... Skulle lyfta upp min väska och kolla hur mycket den vägde om jag kunde ta med mig några fler par skor eller ej.. Nej men självklart skulle hela skiten rasa ihop. Så jag och Jimmie drog oss fort som fan till stan köpte en as stor väska för bara 100 kr. Sånt jävla kap på Stadium :) Jimmie köpte ett par nya byxor, skor och solglasögon också. För mig vart det en klänning till bröllopet. Fan vad soft! Är så himla glad. Provade en storlek 40 som jag har varit nu i ett tag, vet ni vad som hände, klänningen åkte ner! Vart så glad. Det fick bli en 38:a, så nu är jag tillbaka på banan. Mitt mål är att få plats i mina gamla kläder från i höstas, dvs 36/38! Nu håller Jimmie en "modevisning" för mig. Hahaha han provar olika outfits och han ska få mitt godkännande, haha hemsk flickvän jag är, men jag vill ju att min man ska vara finast klädd av alla polskis. Men det är ju i för sig inte så svårt. Polacker har tyvärr inte så bra klädsmak. Snart är det min tur att gå en "catwalk" för Jimmie.

Nu ska jag fokusera på Jimmie så jag inte godkänner något tragiskt plagg, bilder på shoppingen kommer senare.

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback