Home sweet home


Ååååh, och så är man hemma nu då, ska lägga mig i sängen med min man och bara andas ut, eftersom alla är fett tråkiga ska jag ringa min gamla vanliga partypingla Johanna och kolla om hon vill hitta på något. Jag blir så arg när folk tjatar på att man ska ses men när man hör av sig så svarar inte vissa, många har as skumma ursäkter, många har grabbs och träffa och många har sina underbara killar att kela med. Soft men bestämm fan inte med mig att "vi måste ses bara du kommer hem, smsa eller ring så möts vi upp" MY FUCKING ASS! Aja kul att man blir arg och trött på sina vänner bara man kommer hem! Självklart har ni ett liv ni med men ni har alltid tid för alla andra!

Bilder kommer upp senare! Lika så svar från frågestunden!

/Anja Dymkowska


Kommentarer
CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Varför är du vänner med dem som inte svarar?

2011-06-26 20:15:50
URL: http://caroflina.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback