Dagens shopping


Som ni vet var jag med Roslinda idag i stan, jätte mysigt var det. Vi träffade även Michaela Loverfelt, vart en glass för min del på mc donalds flickorna åt lite varmt också :) Sedan vart det massa spring för mig och Roslinda på stan. Vi har snackat lite om Thailand, hon och hennes vän Emelie ska ju dit i höst, och som jag och Jimmie planerat ska vi dra dit i en månadi november, Hanna Myris kommer vara där med Marcus också och så kommer Emelie och Roslinda vara där. Soft då har man lite människor man kan parta med. Har även kollat runt på lite kliniker där, funderar att operera mig typ när dt är 4 dagar kvar. Men jag kanske kommer vara för döende att göra det när jag är på väg hem... Tänk er, förstorade bröst, gå på morfin och 10 h resa hem. Njaaa, tar det hellre isf försa veckan nog när jag är där och får ligga i skuggan i ca 5 dagar, sen har jag ju trots allt 3 veckor kvar! Låter ju ganska soft. Betalar hellre 20 lappar ist för 50 för mina bröst! :)

Nej nu ska jag inte gagga på som fan om operationer och what ever.
Här har ni min shopping!


Blev du inspirerad till att shoppa på H&M, Åhlens, Zara,BikBok, Gina Tricot, dressman m.m.? Få gratis presentkort genom att gratis bli medlem HÄR



Klänning från H&M



/Anja Dymkowska



Kommentarer
Sanna Westeson

Superfin! :)

2011-04-01 22:47:04
URL: http://westeson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback