Fullt upp


Idag är planen att skriva klart min projektplan och skicka in den. Sedan ut och gå i 1 h, bleka tänderna och tvätta handukarna hemma. Sedan skall jag och Jimmie äta en god middag hemma också... Imorgon skall vi till Expert och byta ut vår DVD som bara lagt av. Sedan skall vi ut till Haninge. Älsklingen ska få leka med barnen och jag ska få mina naglar fixade, middag med familjen och sedan bär det av mot jobbet. Jag hoppas verkligen att ni kommer förbi på onsdag på LION. Det kommer verkligen bli ett himla bra drag! :)

Nej nu ska jag ta mig en skål fil och torkad frukt till de och en cigg.

Vad har ni för er idag??

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback