7 maj 2011


Jag vaknade med ett leende på läpparna, jag kollade runt var jag var och så försvann det. Jag insåg att det var en ny dag, en ny dag med massa nya hinder. Varför ska det vara så himmla jobbigt? Varför trivs jag inte någonstans? Varför känner jag ingen glädje inom mig. Han öppnade sin mun slängde något ur sig, vete fan om de var ett godmorgon eller vad fan de var. Jag shann redan stänga av innan det, jag är inte mig själv. Jag gick runt igår på stan och grät, inga kläder passade mig. Och när man vill spendera en kväll med sina tjejkompisar så får man ett sms, jag gillar inte lion bar, sorry men ja behöver pengar så jag överlever, jag måste jobba. Kan ej ta ledigt. Jag kan inte anpassa mig efter andras önskningar hela tiden för alla vill ha olika sidor i mig. Varför kan ingen acceptera mitt jag. Den Anja som var glad över att bara tramsa med vännerna, den Anja som älskade springa runt på stan, den Anja som var romantisk och visade kärlek. Varför kan jag inte vara sådan? Varför tillät jag mig själv att bli så här?? Jag vill inte leva på lyckopiller, jag vill kunna få ut lycka ur mitt liv. Just nu vill jag inte leva detta liv. Jag vill ha ett annat eller inget alls.







Sådan älskar jag att vara, göra fula miner och skratta åt de...
Just nu tycker jag inte ett skit är kul.

/Anja Dymkowska


Kommentarer
Veronika

Det du inte förstår är att du spamar med lion bar. Alla tycker det och jag säger det till dig. 80% av allt man får av dig är Lion bar. Så skriv inte att det man får är ett sms ba "gillar inte lion bar". ne jag hatar lion bar för jag får reklam 5 ggr om dagen därifrån. Och det finns andra sätt att spendera tid med tjejerna inte på lion bar hela tiden. Du tar ju åt dig på ett negativt sätt. Som om jag var otrevlig ens. Kram på dig

2011-05-07 13:28:01
URL: http://klopotowski.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback