God natt


Jag vet min blogg suger!!!!!!!!!! Jag har ingen ork att uppdatera, jag går runt och är sjukt trött hela tiden och jag pluggar som en idiot. Imorgon sätts betygen, fy fan vad nice, från och med imorgon kommer jag aldrig mer behöva tänka på betyg, inlämningar och skola. Fy fan vad nice!!!!!! Jag har precis tagit mig en dusch, ska hoppa ner i sängen. Imorgon ska jag ta min man in till stan och köpa lite grejer, nya skor skulle inte sitta fel. Haha nej jag skoja, jag sorterade mina skor 2 dagar sedan när jag stor städade, allt som allt inkl. flippflopps och sådana skor har jag 37 par. Kanske är lite mycket? Väskor hade jag mycket mindre än vad jag treodde 22 bara. Trodde faktiskt jag hade mer, sen så har jag lånat ut vissa väskor också men ah de är inräknade. Aja, ville egentligen bara visa lite livstecken, har varit så nere och ledsen idag. Tjafsat med föräldrarna och så...

Svar på kommentar till "hmmmmmm vet kan det vara"
Kolla dina sms, har mms:at dig alla mina samtal de senaste 3 dygnen, lika så har jag ringt dig 11 gånger idag och 3 från sofias mobil. ;)

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback