Jag älskar dig


Igår morse hade jag och Jimmie ett bråk, och för ovanlighetens skull orkade han inte bråka, (ja det var mitt fel, jag erkänner), han kom hem med en bukett rosor istället och ett fint kort där han skrev att jag ska få en hel dag med honom, med bio, mat, massage och bara massa mys. Det uppskattades som fan, men eftersom jag var så ledsen igår över min vän A, visade jag inte det. Förlåt älskling men jag vart hur glad som hellst. Det var verkligen länge sedan jag fick något gulligt av dig så mitt hjärta smällte igår men jag visade inte det!
Tack för att du är min, jag älskar dig Jimmie!



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback