Middag


Ska strax sätta mig ner och käka lite middag. Blir lite fullkornspasta med brysselkål och fisk.  Gympasset med Alice gick bra, har redan fått träningsvärk i benen och ländryggen. Det körde vi mest, självklart lite mage, axlar och biceps. Sedan vart de 25 min på cykel också. Imorgon blir det ett gympass vid 14.00 ddock bara en timme. Men då ska min man med också. Han ska få känna på hur Alice tränar. Drog i mig lite aminosyror och proteiner efter gymmet, efter det mådde jag inte alls bra. Känns som om jag tog i lite för hårt på gymmet idag så bara jag kom hem vart det springa till toaletten och få upp allt vatten man druckit under träningspasset. Efter middagen blir det plugg. Hörs senare.



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback