Sleep tight!


Är elt slut i kroppen, har pluggat sönder min hjärna idag. Imorgon är det en välplanerad dag. Ska till stan och shoppa lite, ska köpa skal till min iPhone, hämta ut min iPhone, köpa shorts och kolla lite i affärer, gymma klockan 14.00 med Alice, hämta kläder hemma hos mamma, sola, hem till mig och Jimmie, skriva klart ett arbete och sedan dra till Amanda för middag. Fan, fullspeckad dag! Men kult kommer det att bli! :)
Nu ska jag få mig lite skönhetssömn så hörs vi img!

Här har ni lite bilder på min fina Alice(jag vet att du ser detta Alice) :P





/Anja Dymkowska


Kommentarer
PAIN

hon verkar skön den där Alice! Snygg också :)

2011-05-06 18:04:12

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback