Svar på kommentar om min kropp


Anonym om Mot gymmet:
försöker du att bli krallig :) ?

SVAR: Nej nej! jag vill inte bli krallig, dock fit! Vill bränna allt överflödigt fett jag har och bygga upp lite muskler. Magmuskler, snygga slimmade ben, fast rumpa och tuttar. Ah det sitter ju inte fel. Så jag ska träna 5 dagar i veckan, måndag- fredag. Och så får vi hoppas på att jag kommer se resultat till studenten iaf. Har 34 dagar på mig att loosa lite i vikt, men självklart ska jag fortsätta träna fast jag nått mitt mål så jag inte gåt upp igen! Mitt mål är att se ut så här.







Klicka HÄR för att läsa ett inlägg som jag skrev förr om mina ätstörningar.
Har även fått frågor om det, så läs storyn där. Dock har det vänt nu, jag har börjat äta lite för mycket, träna för lite och supa waaaay too much!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback