Tisdag


Igår hade jag ingen toppen dag, som vanligt ska man sitta och gråta över vänner. Vänner som har glömt bort än, som svarar när andra ringer, men när jag gör det så får man inge svar. " Ta det inte personligt Anja! Absolut inget menat mot dig" det har jag fått höra X antal gånger men hur fan ska det inte vara personligt, men skriver till dig att man fårjävligt och vad gör du då? Du skiter i mig, jag bombar dig som fan, ber om ett samtal bara du ser mina sms, du lovar mig utgångar, fikor what ever, dyker du upp? NEJ! Du klagade på att N var alltid sådan som bara strunta i att svara i tele och ändra sig i sista sekunden, men vet du vad, hon säger i alla fall att hon inte kommer pga av något. Du svarar inte i telefon och sedan har du konstigt nog inte ett ända sms och missat samtal. Synd att det finns en knapp delete på telefoner. Annars skulle man kunna ta dig på "bar gärning". Aja orkar inte lägga mer fokus på dig, hoppas du och din prins får det bra. Tack och hej för mig.

Jo idag är det tisdag, vilket innebär fixa och trixa massa för mig. Jag ska träffa mamma och pappa och diskutera över maten ännu en gång, sedan ska jag åka och beställa mitt plakat, sen ska jag hem och hämta vinterkläder med pappa då jag storstädade igår i mina kläder, det sved men vad fan ska man göra, och sedan ska jag ge bort lite gamla kläder till ett barnhem här i Stockholm. När Sofia slutat skolan ska hon möta upp mig. Weeei! Hoppas den korven kan få mig på bra humör.
Nej nu är det fokus här på skola, vi hörs!


/Anja Dymkowska


Kommentarer
hmmmmmmmmm vem kan det vara?

hahaha men alltså skojar du med mej anja? jag ringde dej i lördags fick inget svar, i söndags fick inget svar, igår morse typ en timme senare efter du skrev att jag skulle ringa upp direkt inget svar. antingen är det du som ignorerar och skyller allt på mej eller så är det nått riktigt skumt med våra mobiler vilket jag kanske inte tror.. men men. och anledningen till att jag inte svarade på kvällen var att jag var på grönan hela dagen = mobilen låg längst ner i väskan och jag märkte aldrig att det ringde. man kan faktiskt vara upptagen också & inte märka, det betyder inte att man ignorerar vettuuuuu...

aja skitsamma vet inte varför jag skrev det här. du verkar ju tycka att det är asskoj att vara sur på mej hela tiden så whatever

2011-05-24 10:34:29

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback