WFT?!


Nej jag drog aldrig till jobbet, mådde för dåligt. Men jag tänkte langa en sjukt soft låt till er, lite skum är den när man hör den första gången. Men jag lovar sätt på den på repeat (jag råkade utan att märka det efter 5 min på tunnelbanan) och tagga till den! Den är grymmt nice när man är ute och joggar! :D Jag ska hoppa i sängen nu med min man och titta på Shanghai knights. Tydligen ska det vara en bra äventyrs film, i don´t know men jag får lita på min man. Vattnet i kockarn vart precis klart, bli en varsin kopp grönt te och lie halstabletter och c-vitamin och så.
Både jag och Jimmie är snoriga, slemmiga i halsen, har ont i huvudet, kallsvettas, jätte förkylda!



Loca people- Sak Noel

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback